Pozycjonowanie stron Warszawa Płock, Toruń www

NAJWYŻSZE WYNIKI SEO

Jesteśmy agencją interaktywną, skupiającą się na najwyższych pozycjach w internecie.
Najlepszy katalog firmowy w Płocku – katalog firm Płock

Jak pozycjonować stronę

Chcielibyśmy pokrótce przedstawić Państwu w jaki sposób można pozycjonować strony internetowe. Czy to łatwe czy trudne? Skalę trudności pozycjonowania stron w dzisiejszych czasach można określić mianem trudnym. To już nie tylko powpisywanie białego tekstu na białym tle, aby robot potrafił przeczytać, a użytkownik internetu zobaczył to co chce zobaczyć. Chcielibyśmy spróbować zacząć pozycjonować strony, ale nie mamy funduszy na agencję SEO bądź to mała witrynka na którą ma zaglądać tylko kilkanaście osób.

Na samym początku najlepiej ocenić skalę na jaką chcielibyśmy zacząć się pozycjonować oraz określić fundusz z jakim możemy wystartować. Niestety pozycjonowanie stron to nie tylko ustawienie kilku linijek, ale to wiele godzin, przez które nasza strona wpływa na najwyższe wyniki.

Jeśli chcemy wypozycjonować małą firemkę, która zajmuje się sprzedażą krasnali w niewielkim miasteczku wybieramy kilka fraz na początek:

sprzedaż krasnali „miasteczko”

GoogleTo pierwsza fraza na której powinniśmy się skupić. Ale co dalej? Jak pozycjonować stronę, aby dotarł do nie potencjalny klient. Najważniejsze aby nie używać na stronie docelowej elementów flash. Oczywiście większość wyszukiwarek uwzględnia już tekst pisany we flash, ale najlepiej gdy go nie będziemy używać. Wtedy będziemy mogli spać spokojniej. Najważniejsze podczas pozycjonowania to jest zrobienie porządnego audytu oraz ocena konkurencji. To pierwszy najważniejszy krok w życiu naszej strony internetowej, aby móc zaistnieć w internecie.

Jeśli po wpisaniu naszej frazy, okaże się, iż na pierwszej stronie znajdują się wielkie firmy, których strony stoją po kilka lat w internecie, a ilość i co najważniejsze jakość ich backlinków będą dobre… odpuśćmy sobie tą frazę. Zaraz dostaniemy ripostę, co to za firma, która nie potrafi pozycjonować i startować z konkurencją. W internecie tak jak i w realnym świecie. Mała firma, aby konkurować z dużymi korporacjami musi podążać poprzez mniejszych kontrahentów, aż będzie osiągać tych większych. Nie ma co się porywać z motyką na słońce, lepiej poszukać fraz, które przyniosą nam zysk, a nie stać w cieniu i patrzeć jak wielkie korporacje dalej się rozwijają.

Jeśli zrobiliśmy audyt swojej strony internetowej i konkurencji oraz dopasowaliśmy odpowiednie frazy kluczowe na które chcemy pozycjonować naszą witrynę, to czas przystąpić do optymalizacji naszej strony www.

Dla przypomnienia jak pozycjonować stronę:

  1. Audyt strony www
  2. Sprawdzenie konkurencji
  3. Dopasowanie słów kluczowych
  4. Optymalizacja serwisu internetowego

Z czym się wiążę optymalizacja strony możecie przeczytać w tym miejscu: optymalizacja stron

Po gotowej optymalizacji czas na pozycjonowanie strony.

UWAGA! Nie kupujmy linków na allegro, to żmudna i długa droga do filtra na stronie.

Piszmy bardzo dobre teksty, umieszczajmy portfolio w galerii, a klienci oraz użytkownicy naszej firmy/strony www sami będą do nas przychodzić i linkować stronę. Nie trzeba dopychać naszej firmowej strony żadnymi linkami, które nie są wartościowe i obniżają prestiż.

Linkowanie stron trzeba podzielić na kilka etapów. W zależności do czego strona ma służyć.

Strona Firmowa

Jeśli linkujemy stronę firmową, patrzmy i uważajmy na nasze linki. Nie chcemy by strony o tematykach nie pożądanych kierowały do naszej subtelnej witryny.

Linkowanie Zaplecza

Tutaj mamy trochę większe pole manewru, ale także nie ma co przesadzać z nasileniem kiepskiej jakości linków. Pamiętajmy jednakże o rotacji słów kluczowych. Nie napychajmy stron linkami z jedną frazą. To wręcz mało realne. Linkujmy także do naszej strony z URL anchorem naszej domeny. Pamiętajmy o tym jakbyśmy sami chcieli przekazać komuś informacje. W taki sposób właśnie stawiajmy swoje linki.

Jak pozycjonować stronę


  1. Audyt strony firmowej
  2. Sprawdzenie fraz kluczowych poprzez różne narzędzia, najlepiej google trends
  3. Sprawdzenie konkurencyjności wybranych fraz
  4. Ocena sytuacji i kosztów związanych z wybranymi frazami
  5. Optymalizacja strony internetowej
  6. Budowanie zaplecza pozycjonerskiego
  7. Pozycjonowanie strony www
  8. Wróć do punktu 2 🙂

W ten sposób będziemy rozbudowywali nasz domek, aż stanie się wielką fortecą. Nie od razu Rzym zbudowali, a więc pamiętajmy o tym.

Content na stronie internetowej w dzisiejszych czasach jest bardzo ważny, więc nie kopiujmy treści, piszmy własne teksty, a na pewno znajdziemy na nich odbiorców.